en kop fucking kaffe!!!

hej fwends jeg keder mig til forelæsning lige nu så jeg vil lave et blogindlæg om corona mm. :3<3 

corona..... ja det er noget funny noget. det er jo en sygdom, og det ved vi jo også godt, men det er jo også bare meget mere end det. man føler lidt man er ulven peter dengang han havde fodlænke på i sådan 2009 eller sådan noget. man sidder bare derhjemme og keder sig, og det er sådan lidt lol, fordi selv hvis jeg kunne gå ud og lave noget hvad skulle jeg så lave??? forstår i?? like jo jeg ku da drikke en kop kaffe på en cafe eller få en drink i byen men er så meget af ens lykke i livet virkelig koblet fast til en lam kop kaffe og lidt alkohol på floor??? like fr??? tænkte aldrig over det før fordi hvis jeg kedede mig gik jeg bare ud og drak en kop kaffe med en ven men altså hva fuck skal jeg virkelig bruge 50kr på en kop kaffe for at føle noget??? hele livet kan skuda ik dreje sig om en kop kaffe!!!!! det er fucked. 

men altså kan huske da jeg havde sabbatår og ik havde job så tænkte jeg sådan....wauw..... jeg har ingen identitet uden skole..... like.....alt mit sociale i hverdagen kom jo fra skole fordi man så folk hver dag men så når alle arbejder og man selv bare er derhjemme keder man sig jo mega meget..... er jeg virkelig så meget en slave af systemet at jeg ik kan fungerer uden arbejde eller skole?? det giver pludselig mening hvorfor folk altid spørger ''hva laver du'' i starten af en samtale.. sad. men sådan man burde jo bare bruge tiden på gode og konstruktive ting hvis man ik har et arbejde eller skole ik, sådan begynde til yoga og spise broccoli og nyde sin frihed. har altid tænkt wauw, et liv hvor man bare ik skal arbejde men bare hygge, men selv hvis man havde alle penge i verden og intet arbejde ville man stadig være sad fordi man er så accustomed til at man bare skal arbejde. tror ik man ville få sådan en satisfaction følelse i livet så ligesom hvis man får 12 i skolen eller lønforhøjelse eller whatever på arbejde. men er det fordi man bare naturligt som menneske godt kan lide at arbejde eller er det fordi vi er blevet så vant til at det bare er det man skal at man slet ik kan fungerer uden arbejde. hvadd????? alle filosoffer nogensinde vender sig i deres grav lige nu over mine kæmpe filotanker. 

ehm følte egentlig jeg havde mere at sige men ka ik finde på mere så hej hej 





Kommentarer